Google+ 新娘造型彩妝師 0930-001031: 周秀娜男友 Avis 偷食

2013年1月22日 星期二

周秀娜男友 Avis 偷食

周秀娜男友 Avis 偷食

周秀娜放任男友偷食


Chrissie甚有自信,無懼男友偷食。
周秀娜男友 Avis 偷食

「宅男女神」周秀娜(Chrissie)忙拍戲,近期甚少在港,與男友陳偉成(Avis)久未露面,自爆男友好Dry,不過即使男友首次進軍大銀幕便有床戲,她亦自信爆棚,毫不擔心男友one night stand偷食!
Chrissie坐下時幾乎春光乍洩。
周秀娜男友 Avis 偷食
周秀娜(Chrissie)以小背心及短褲,攜同師妹Annie G.及Hailey C.為手錶品牌拍宣傳照,Chrissie表示對酬勞滿意,又指原來今次已是第二次與品牌合作,之前是設計內衣,並隨即為自己的內衣品牌宣傳:「參與設計好開心,可以過癮,酬勞又好。我推出嘅內衣系列銷量好好,會添食,希望多啲參與設計工作,當生意咁做,都想有自己舖頭。」不過她拒設計男裝內衣:「自己貼身用過先會有靈感,(同男友Avis合作?)呢排好忙,無見。我之前喺三亞拍戲,今次返嚟三日都冇見過,(係咪感情轉淡?)唔係,我哋有聯絡,佢第一次拍電影,想佢專心啲。」
提到早前Avis揚言要用她的攬枕來試體位拍戲,她笑言:「佢呢排有對手,我就慘啦,好忙!但我唔會搵男友當攬枕試戲。(咁佢咪唔dry?)唔係,佢一向都dry,近期天氣乾燥呀。」

Avis與Mia早前被本報拍得單獨約會「對劇本」。
周秀娜男友 Avis 偷食

欲看「情敵」裸體

由於Avis在新片中將與o靚模Mia有「一夜情」床戲,Chrissie被問到會否擔心男友假戲真做時一臉自信地說:「唔驚,佢依家都係齋坐,(one night)stand先算。(知唔知Mia全裸拍寫真?)Mia應該會送本畀Avis,到時叫男友送畀我睇。」她又透露今年沒時間拍寫真,並非不想跟新一代o靚模爭寵,而是想專心拍戲。至於Avis前緋聞女友傅穎傳有新戀情,Chrissie稱若是事實會恭喜對方。

沒有留言:

張貼留言