Google+ 新娘造型彩妝師 0930-001031: 王賢誌出櫃

2013年3月25日 星期一

王賢誌出櫃

王賢誌出櫃
王賢誌暗認斷背

現年42歲的節目主持王賢誌一直拒絕談論性取向,前晚他破格在電台同志節目中大談感情生活,表示四年前才開始初戀,拍拖後兩人即打得火熱共賦同居,他不諱言憧憬搞個盛大婚禮,但無意效法黃耀明及何韻詩直認「出櫃」!
歌手黃耀明及何韻詩去年相繼公開同性戀者身份,惹來全城關注,而家族資產達數十億元的節目主持王賢誌(Vinci)雖經常被拍到與全男班蒲同志吧,惟一直拒提及個人性取向,前晚他接受電台同志節目訪問,破例大談感情生活,雖然沒有高呼出櫃,但含義已呼之欲出!他表示幾年前與無綫結束合作關係後,認識到一些喜歡杯中物的朋友才開始蒲吧:「我去都係希望開心、輕鬆吓,不過成日畀人影,都有朋友怕咗我o架!」
42歲的Vinci透露四年前蒲吧時邂逅現任另一半,亦是其初戀對象:「當時我嬲我朋友唔斟酒畀我,於是去第二枱飲,有個澳門朋友就介紹咗『佢』畀我識,『佢』係美國人,咁啱探媽咪先嚟澳門同香港,我哋識真係緣分!」兩人過電後發展一日千里,很快已Sweet爆同居,即使及後對方知道他是藝人身份仍無礙發展,Vinci直言開齋拍拖後感覺激烈,猶如「全世界只得對方」一樣,並大方談及同居生活:「我鍾意執嘢,喺屋企做阿四由朝執到晚,佢就煮嘢食叻,而且鍾意種嘢,依家屋企變咗綠色,我哋會自己種番茄。」

從未「直」過

Vinci表示戀愛後令他收斂了脾氣,變得任勞任怨:「之前我發微博話拍拖係學問,當時係有啲唔開心,我哋冇嗌交,但更加明白要坦誠溝通。」問到會否想早日結婚?他坦言希望留港舉行盛大婚禮,邀請所有親友出席,但要等適當時機。
其後Vinci接受電話訪問,問到會否大方公開性取向?他表示不會宣之於口,亦不想多談細節,至於是否打算效法黃耀明及何韻詩般公告出櫃?他說:「人哋做咗,我唔想跟風,大家自己意會啦!唔想畀人話博宣傳。(幾時結婚?)未Ready,不過我畀咗咁多人情畀朋友,都想收吓!(之前冇同女仔拍過拖?)我話咗冇拍過就冇拍過!」
對於Vinci公開戀情,好友均紛紛表示支持,王馨平認為現今世代很開放,應可自由選擇,陸詩韻亦說:「我諗佢真係好開心先會有勇氣講出嚟,我一向唔抗拒同性戀嘅朋友!」早前宣布和同性戀人楊如芯結婚的富商趙世曾千金趙式芝(Gigi)說:「知佢掙扎咗好耐,依家佢搵到自己嘅聲音同勇氣,踏出咗第一步,係值得嘉許!」

沒有留言:

張貼留言