Google+ 新娘造型彩妝師 0930-001031: 楊千嬅 鄭中基

2013年4月17日 星期三

楊千嬅 鄭中基

楊千嬅 鄭中基

中基千嬅 啜「新」忘「舊」

楊千嬅與鄭中基(Ronald)這對舊情人,前晚分別於金像獎開齋封影后及最佳男配角,二人雖被大會把舊情擺上枱,仍無損興奮心情,完騷後二人帶同另一半風騷出席慶功,不約而同於人前咀嘴晒恩愛!千嬅直言預咗被玩,但眼見對方現時幸福美滿也很感恩,Ronald也笑言不欲弄皺千嬅靚裙,才未有抱抱舊愛!

「第三十二屆香港電影金像獎頒獎禮」前晚圓滿結束,各大獎項已塵埃落定,楊千嬅憑電影《春嬌與志明》開齋封后,獲一眾圈中好友如舒淇、余文樂等於微博恭喜,無獨有偶,千嬅舊愛鄭中基(Ronald)則憑電影《低俗喜劇》獲「最佳男配角」,大會還刻意安排千嬅負責頒獎,而千嬅領獎時,司儀之一的林家棟把二人緋聞擺上枱,令這對昔日戀人於鏡頭前表現尷尬,最後兩人只禮貌握手打圓場。

千嬅與丁子高一向甜到漏,前晚兩人更於人前咀嘴,風騷攬腰,好sweet啫!

讚老公夠大方

騷後,千嬅拖老公丁子高拉大隊慶功,內地演員張國立、徐帆、拍檔余文樂、劉偉強等也有現身,徇眾要求下,千嬅與丁子高多次作狀咀嘴。事後被問到為何於台上忘記感謝老公?千嬅笑言雖然舞台經驗豐富,但沒想過也會有緊張時候:「上到去成個人空白咗,唔好話老公,連余文樂都唔記得多謝,落到台先知大鑊,好在老公夠大方,話知道我事業為重,真係好開心。」獲獎後,千嬅第一時間致電回家報喜,沒料未夠1歲的囝囝,於半夜時分仍眼仔睩睩。
問千嬅如今貴為影后,會否趁機加片酬?她跟已4奪影帝的梁家輝口脗一致,斷言表示不會加薪:「我簽包薪,片酬固定咗,仲叫公司唔好亂加,驚冇嘢做,要同市場共同進退。嚟緊我會再同彭浩翔、杜琪峯合作,預計休多2、3星期,養好身體再開工。」她又直認待完成今年工作,想為丁家追多個。她又否認頒獎給Ronald時表現尷尬:「出得嚟行預咗要還,上得去頒獎都知佢係大機會,一個朋友睇住佢成長,幸福美滿係福氣,好感恩,不過我都係今日(前晚)活動前先知頒邊個獎。」丁子高則笑言千嬅忘了在台上向他致謝,會以生仔來「懲罰」千嬅,又稱打算為愛妻舉行私人派對慶功。

預告再闖歌壇

另邊廂,Ronald與太太余思敏恩愛出席大會慶功宴,興奮作狀咀嘴。對於與千嬅的舊情被玩,他說:「冇唔開心,唔介意,大家都已經係Daddy媽咪,玩咪玩囉,係唔好意思,cut咗千嬅講嘢,老婆都冇詐型。」問他為何於台上只跟千嬅握手?他說:「人哋條裙咁靚,攬皺條裙就唔好。(生B慶祝?)睇老婆啦。」他更指暫不會加片酬,而他亦已簽新唱片公司,準備今年再出唱片。之後,他再出席太陽娛樂文化慶功,連踩兩場。

沒有留言:

張貼留言