Google+ 新娘造型彩妝師 0930-001031: 陳慧嫻回歸樂壇

2013年4月18日 星期四

陳慧嫻回歸樂壇

陳慧嫻回歸樂壇

陳慧嫻回歸樂壇 阿倫嘲似八両金

阿倫(上圖右)到賀陳慧嫻加盟寶麗金。

今年入行30周年的歌手陳慧嫻將重返香港樂壇,並將「陳慧嫻x寶麗金」這對經典組合重現眼前,剪了「冬菇頭」的她昨日在記招宣布好消息,不過到場祝賀的譚詠麟(阿倫)不但「唔識貨」,更笑她新look似足八両金,令她反寸阿倫冇fashion sense。

久未在港露面的陳慧嫻昨日開記者會,宣布重投香港唱片公司懷抱,成為環球唱片公司重開「寶麗金」後首位加盟的女歌手。明顯悉心打扮的慧嫻大騷美腿,又在台上笑言自己「條命欠金」,到場祝賀的阿倫則乘機搞爛gag說:「寶麗金咪一塊金,雖然金價跌緊,但始終都會升番嘅!」又乘機追擊剪了冬菇頭髮型的慧嫻:「你個頭成個八両金咁!」

唔識high fashion

問到慧嫻會否嬲阿倫口不擇言?她大方地講笑說:「佢唔知呢啲係high fashion啫!我好鍾意呢個頭,小學二年級都剪過。」身為一姐的她否認以高價簽約寶麗金:「我對呢個品牌好有情意結,一講即刻心郁,簽咗三年約。」她又指今年是入行三十周年,但已十年沒出新碟,故正籌備一連串大計:「今年內會出隻廣東唱片,其實上年開始已經申請紅館檔期開演唱會,不過啱啱先知道得8月個期,唔係好夠製作時間,希望下年可以搞到。」

「有冇教育意義吖」

阿倫被問到曾志偉日前在迪士尼舉行「成人派對」大唱粗口歌時,他即劃清界線說:「唔知佢哋咁高興喎!我十一點半先到,玩咗四十分鐘度走咗喇。」沒有一同上台唱「粗口歌」會否覺得可惜?阿倫反問道:「你話有冇教育意義吖!」

沒有留言:

張貼留言