Google+ 新娘造型彩妝師 0930-001031: 雨僑床戰

2013年10月17日 星期四

雨僑床戰

雨僑床戰
半裸雨僑床戰羅力威唔舒服

【太陽報專訊】雨僑於韓國拍戲繼續大解放,前晚裸背與韓國男星李世慜大演床上戲,挑戰性感極限,但疑拍水中戲時喝到污糟水引致腸胃炎,雨僑昨日急返港就醫。歌手羅力威昨日被追問緋聞女友拍激情戲時,即以生病為由封嘴。
女星雨僑與韓國男星李世慜前晚於韓國拍攝錢國偉新片《喜愛夜蒲3》,纏綿戲愈夜愈激,34C的雨僑與李世慜在水中激戰連場,除Bra、裸背、激咀愛撫後,還轉移陣地於床上大戰,激烈程度爆晒燈。
雖然二人在鏡頭前浪漫纏綿,但原來凍到震!由於韓國天氣十分寒冷,加上於溫泉酒店的泳池取景,故拍攝時雨僑與李世慜都凍到牙關打震,需要相擁取暖。雨僑笑指今次拍激情戲,已凍到冇晒緊張感:「經常上水落水,真係好凍,不過我見李世慜仲震過我,面青唇白。不過實在太凍,工作人員用風筒吹熱風等我舒服啲,但都頂唔順,愈拍愈唔舒服,差啲想喊!」
水中激咀致腸胃炎
「激戰」過後,雨僑腰間留下被李世慜托實的一片紅印,拍攝過後,雨僑屙嘔大作,昨晨11時半乘機返港的她,隨即到聖保祿醫院求醫。素顏穿冷衫及短裙的她,戴上口罩,一臉病樣倚牆而站,她估計是與李世慜拍水中激情戲時「出事」:「啲水都凍,上水時成身濕晒,仲飲咗幾啖泳池水,搞到喉龍發炎、腸胃炎同發燒。喺機上屙到脫水,嘔到要攬住個廁所,真係肉酸,乘客都有投訴我。(李世慜都病?)我諗佢都凶多吉少,當時見佢面青口唇白。」問到緋聞男友羅力威有否呵番,她只稱剛返港未與朋友聯絡。
昨日羅力威出席公開活動時,未知是否不想談及雨僑的激情戲,只以喉嚨痛兼發燒為由,叫助手轉告傳媒未能受訪。而當記者趁機問及雨僑拍激情戲及事前有否備案等問題,他僅以「唔答」作回應,但被問到是否激到病,他即說:「唔係,因為忙先病,今晚要錄音。(聲沙點錄?)死撐!」 

沒有留言:

張貼留言